Aktiviteter

Välkommen till Bollnäs Missionsförsamling! Vi vill vara en kyrka där mötet med Jesus Kristus och varandra förvandlar mig, dig, Bollnäs och världen.

En kyrka för hela livet. Missionskyrkan i Bollnäs är ”Kyrkan mitt i Stan”.

Våra gudstjänster äger rum varje söndag kl 11 och vi samlas för att lovsjunga, be, lyssna på predikningar och dela gemenskap tillsammans. Våra gudstjänster är öppna för alla och oavsett om du är van att gå i kyrkan eller inte är du välkommen att delta.

Vi har också en speciell bön- och lovsångskväll varje onsdag kl 19. Detta är ett tillfälle att samlas för att be tillsammans, lovsjunga och få en stund av stillhet och eftertanke. Alla är välkomna att delta.

Vi vill att våra barn och ungdomar ska känna sig välkomna och inkluderade i församlingen. Därför erbjuder vi olika aktiviteter för barn och ungdomar, som till exempel söndagsskola, ungdomsträffar, mm.

Vi tror att Bibeln är Guds ord och att den innehåller svar på våra frågor och behov. Därför erbjuder vi bibelstudier och diskussioner där vi kan utforska Bibelns budskap tillsammans.

Vi är en missionskyrka och har en stark tradition av att sprida evangeliet och hjälpa människor i nöd både lokalt och globalt. Därför arbetar vi aktivt med missionsprojekt och stöder missionärer runt om i världen.

Detta är några exempel på de möten och aktiviteter som Bollnäs Missionsförsamling erbjuder. Vi är alltid öppna för nya idéer och initiativ, så om du har några förslag eller önskemål om vad du skulle vilja se hos oss, tveka inte att kontakta oss!