Hjälp människor i Ukraina! (Klicka här)

På onsdagen 26 juli på Missionskyrkan i Bollnäs fick man lyssna på Vlad Levitskyi som kom från Ukraina. Han hade sedan krigets början jobbat med att hjälpa utsatta människor i krigsdrabbade områden. Det var en oerhört tuff vardag, inte bara för honom, utan även för hans familj. Han och hans team befann sig ofta bara ett par km från ryska gränsen och striderna.

Det var en gripande vittnesbörd som man fick ta del av.

Ditt bidrag gör en verklig skillnad

Ge till ”Help All Together” och hjälp människor i krigsdrabbade områden i Ukraina. Denna modiga organisation förser utsatta med mat, dryck, biblar, generatorer och transport, riskerandes sina egna liv. De har redan nått ut till 8 000 med evangeliet och 25 000 med hjälp. Ett dedikerat team på cirka 15 personer arbetar för att göra skillnad. Vlad personligt säkerställer att varje krona hamnar på rätt plats. Ditt bidrag gör en verklig skillnad för dem som behöver det mest. Ge idag och låt kärlek och hjälp sprida sig.

Du kan ge direkt via Paypal.
Överför valfritt belopp till Helptogetherall@gmail.com

För att göra en betalning via PayPal utan att öppna ett konto själv måste du be Vlad att skicka dig en betalningsförfrågan. Detta innebär att du kommer att få ett e-postmeddelande med en länk och en enkel notering som förklarar vad pengarna behövs för. Du kan mejla Vlad på helptogetherall@gmail.com

Eller Swisha till Urban Sandsgård070 6074202 och skriv ”Vlad” eller ”Ukraina” i meddelande fältet.